Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.09.2018 14:52 - Колко е висока дъгата
Автор: isstoyanova Категория: Поезия   
Прочетен: 4548 Коментари: 3 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Очаквам те нетърпеливо, слаба в геометрията.

Разбърквам сърцето в капучиното си,

оставям задачите нерешени,

нарушавам симетрията.

 

Поглеждам през прозореца,

осеян с шепот

на хиляди стоящи на същото място

преди мен

очакващи, неспокойни,

развълнувани, влюбени,

притиснати на тясно.

Не мога да ги преброя,

слаба съм в изчисленията и

алгебрата,

математиката не беше ми

най-добрата.

 

Предпочитам да те римувам,

да те нарисувам,

да те покоря,

да те сполетя,

случайно или не да те превзема

като покорител да завзема

теб и твоята територия,

за да обявя моята Виктория

с нескрита еуфория.

 

И ето го таксито ти

жълто на цветя

като шарките на дъгата.

От него слиза самата тя.

 

Примижавам с нескрито обожание,

сърцето в капучиното тупти.

Отпивам без капка въздържание

теб, дъгата ти.

Не мога да изчисля вашата височина,

нито пък общата ви дължина.

Не ме бива в точните науки

изчисленията ми водят само несполуки.

 

Но усещам, че приближаваш,

докосваш ме и сядаш

срещу моето капучино

с теб и твоята дъга

и цветно, тихо

протягаш ми ръка.

 

И дъгата се издига все по-високо,

а аз обичам те още по-дълбоко.

Аз и моята асиметрия,

чрез дъговата

объркана

побъркана и странна

обща геометрия.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Благодаря
02.09.2018 17:16
Винаги ме усмихват твоите писания :-)
цитирай
2. barin - Здравейте, isstoyanova. За първи ...
06.09.2018 12:49
Здравейте, isstoyanova. За първи път посещавам Вашия блог и останах приятно изненадан от стихотворенията и написаното.
Поздрави!
цитирай
3. isstoyanova - Благодаря!
22.09.2018 14:00
barin написа:
Здравейте, isstoyanova. За първи път посещавам Вашия блог и останах приятно изненадан от стихотворенията и написаното.
Поздрави!


Благодаря!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: isstoyanova
Категория: Хоби
Прочетен: 285875
Постинги: 114
Коментари: 45
Гласове: 289
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930