Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.03.2012 11:51 - Честит празник, България!
Автор: isstoyanova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 923 Коментари: 0 Гласове:
1



Днес, предполагам, доста от нас, са се събудили и са се почувствали някак необяснимо по-екзалтирани от факта, че е по-специален ден. Аз, лично, усетих разликата. По-светло ми е. И не само заради слънцето навън. То скоро ще се скрие.
Запитах се защо. И малко се ядосах на себе си. Да, 3-ти март е. Окичихме знамената, сменихме снимките и статусите си във фейсбук, слушаме химна. И?
Не се ли събуждаме всяка сутрин в България, не си ли мием зъбите в България, не тръгваме ли за работа в България, не пием ли кафе пак тук? Всяка година на този ден се чувстваме Българи. През останалото време се забравяме. И всяка година по това време насърчаваме приятелите си да се чувстват малко повече националисти, да бъдат по-добри и да се гордеят със страната си. Не че е малко цял ден да се говори за това, дори е радващо, но какво правим утре?
НИЩО. Вече сме забравили за празника, който вчера така сме възхвалявали. А и нормално - дай пак да видим сметките, платихме ли това, купихме ли на детето онова, шефът каза...
А иначе, пак си се будим в България и пак сме си същите.
Не ги пиша тези неща, за да укорявам или съдя някого. Аз самата съм същата.
Ще цитирам нещо от любима моя книга на Ваня Щерева, "30 неизвинени":
"Какво представлява Празника? Сега ще обясня... Имам много лица. За някои съм огромно червено пулсиращо сърце, за други съм куфар с банкноти, за трети съм просто едно нещо, което именуват с думата "Щастие"... Но повечето човеци ме предпочитат голям. Искат ме като шестица от тотото, като световна кариера, като златен медал от олимпиада."
Хора, празникът може да бъде и България... Това исках да кажа. На себе си - също. Днес, утре, всеки ден.
 



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: isstoyanova
Категория: Хоби
Прочетен: 282755
Постинги: 112
Коментари: 44
Гласове: 287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031