Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2012 13:31 - На художника
Автор: isstoyanova Категория: Хоби   
Прочетен: 1332 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

И тогава я видях.

Изправена и горда, на допреди 2 дни бяло платно, красива жена, изящно изрисувана с акварел. Цветовете крещяха насърчително: Аз съм красота, нежност, сила и енергия. Аз съм тук, за да покажа себе си и чрез себе си да покажа на вас, всичко онова, за което сте слепи, слаби и невярващи. Аз съм тук, за да ви прелъстя, да открадна чувствата ви и да ви дам нови. И ще бъде светлина, защото само онзи, който я иска, може да я види.

Жената проговори:

-         Бях по света. Слушах и мълчах, срещах и разминавах хора. Виждах сълзи, виждах окъсани дрехи, дрипави и болнави деца, бездомни кучета и котки, съборени и изоставени къщи. Минавах през буренясали гробища, където гарги кълвяха разпръскано жито, спъвах се и падах по стръмни пътеки, охках и кървях. Нощем виеха вълци, настръхвах от следите на мечки, очи на 7 сови ме преследваха.

Спях завита в шума, облягах се на мъх, пиех вода от корени, хранех се с бубoлечки. Вятър ме жалеше, сняг не ме валеше, слънцето ме топлеше...

 

Попитах я за совите. И тя разказа:

 

-         Първата се казваше Безстрашна. Тя беше могъща. Не я беше страх да излети и после да се върне. Не я болеше, когато си идваше накълвана. Не се оплакваше.

-         Втората се казваше Красота. Не бях виждала като нейната красота. Беше истинска. Жива. Летеше, за да пръска красоти.

-         Третата беше Добрата. От нея лъхаше спокойствие. Разбиране, съчувствие и нежност. Можех да стоя и да изревавам океани до нея. После бях добре.

-         Името на четвъртата беше Страст. Доближавах ли я, обземаше ме тръпка, изпитвах сладка слабост, желание. Исках да се любя.

-         Петата беше Пъстра. Багрило от цветове, които се събираха и образуваха невероятно съчетание от бои. На моменти дори заслепяваше слънцето.

-         Шестата се казваше Мъдрост. От нея се научих на всичко. За света, за хората. За обичането, за войните и мира. Научих се на търпение. Научих, че всеки ден ме научава на нещо ново, а в навечерието му, си давам надежда за следващия.

-         Седмата се наричаше Любов. Любовта е... Всеки сам си я разпознава. И знае, когато дойде. 

 

Пожелах да ми разкаже интересна случка.

-         Веднъж, изморена и гладна, влязох в една странноприемница. Посрещнаха ме две жени. Нахраниха ме, напоиха ме. Казаха ми, че мога да преспя под техния покрив. Докато си говорехме, те обслужваха останалите посетители, които приличаха досущ на мен – с окъсани дрехи и обувки, мръсни и самотни. Но изглеждаха щастливи.

 Разказаха ми за живота си, как са живяли, с какво са се занимавали, как са отгледали тази малка гостилница. Сега се били отдали на рисуване. Душите им се слели в едно със спонтанното решение да творят. Казаха ми, като си лягам с малката стая, да погледна към тавана. И ще разбера.

Пийнахме, смяхме се, говорихме. Реших да си лягам. Излягайки се на твърдото легло, погледнах към тавана. И тогава я видях.

Най-красивата картина в живота ми, която ми предаде следните думи: "Посланието на Възкресението е, че Истината може да бъде положена в гроб, но няма да остане там задълго".

Бяха избрали фигурата жена, която носеше инициалите на всяка от седемте сови.

В този момент разбрах, че срещам съвършенството. Човек се преражда толкова пъти, колкото са необходими, за да го достигне.

На сутринта не се събудих. Картината хвърляше цветни отблясъци по спокойното ми лице.

Днес се явих, само за да ти разкажа тази история. И заминавам. Нека любовта и съвършенството достигнат до теб. Защото, който търси и вярва, намира. Не рано или късно, а когато е време.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - por djordji
17.04.2012 13:51
da ve lili ivnova,nea savrcseni hora ma paca tva e satn izraz na belite brtay vsicshki sme grecsni ,savrcsen e lubimta stot covek e vluben i ne vijda nedostacite i,a ce sam klocsar koi csi plati i vi mrazia ce ste prostotukasi se beasrdecni jeni ,za decata si vra«stae nisto.e ste vida dali ste takiva parvia pat kat doidoh hubu nomerci polucih da vidim sia kak chii.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: isstoyanova
Категория: Хоби
Прочетен: 282757
Постинги: 112
Коментари: 44
Гласове: 287
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031